Korsang & kage i Café CLAY
– koncert med Vibykoret

Lørdag den 25. maj 2024, kl. 16.00

Nyd en eftermiddag med sang, kaffe og husets lækre kage, når Vibykoret gæster Middelfart og giver koncert i de smukke rammer med Lillebælt som bagtæppe.
Vibykoret tæller 35 medlemmer og hører med sine knap 120 år på bagen til blandt de ældste kor i Århus.

Publikum kan forvente et at opleve sange fra korets forårsprogram, der består af natursange, sagnsange, forårssange og nogle enkelte satser fra Schuberts ”Deutsche Messe”. Der vil også indgå et par fællessange i programmet.
Vibykoret er et velklingende amatørkor, der blev stiftet i 1907 i Viby, men hører nu til i Aarhus.

Repertoiret består af alsidig klassisk musik, og koret giver 4-6 koncerter om året.
Koret ledes af Rasmus W.M. Beyer, der tiltrådte som dirigent i august 2023. Rasmus W.M. Beyer er en ung komponist og dirigent, der er i gang med sin uddannelse på AM-linjen på Det Jyske Musikkonservatorium i Aarhus.

Billetter á 95 kr. inkluderer kaffe/te og husets kage.
Billetter købes her:

Indgang til koncerten via Cafeen. Ønsker du at se udstillingerne først, skal du købe billet i receptionen. Se mere på claymuseum.dk